2009-09-14

Mitt grått-liv

Nu har jag börjat titta på en del av de projekt som befinner sig under skapandets lampa, fortfarande. Idag talades det en del om UFO:n och flera hade med sig ett antal sådana. Mina fick ligga till sig ännu mer hemmavid, då de är stora grå och oformliga högar som förhoppningsvis kommer bli något mer än räta, aviga maskor med ofästa trådar på.


Jag har även börjat fundera på om jag gillar färg längre. Är grått en färg, eller är det urtypen för avsaknad av pigment som livar upp. Trodde mig nämligen vara en omtyckare av rött, ofta och mycket. Men om man tittar till mina projekt som väntar på tillsyn och bättring så ser man en annan verklighet.




Å andra sidan är rött väldigt snyggt ihop med grått, så det får numera bli den nya tanken.


När nu det gråa blir bärbart. (snart, jättesnart, säkert i år)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.