2007-02-07

"Aggrostickning/aggroupprepning"

I måndags så fick jag höra ett nytt begrepp "aggrostickning" . Det betydde att man gjorde av med "överflödiga" känlsor av det negativa slaget genom att sätta på lite arg musik och sticka några varv.......när jag kom hem så gjorde jag en "aggroupprepning " ( dock utan musik, endast ackomangerad av mina dova muttranden i soffan )

Det kändes genast mycket bättre! och jag vet att jag inte kommer att gå och reta mig på det där som inte blev så bra.
Maken tycker också det är förträffligt , max utnyttjande av garn ... sticka samma sak två gånger !! Ylva . S

2 kommentarer:

  1. Tack för senast!
    Ja, det där med aggrostickning kanske är bra.. men ajg brukar aggrobaka- då knådar man så bra!

    Hm, det där med stickcaféblogg... det kanske vi liftar här i Östhammar

    SvaraRadera
  2. Helt rätt - utom att jag brukar bli aggro när jag stickar fel....
    Super att du lyckades komma igång med bloggandet Ylva!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.