2006-11-16

Statyhalsdukar


Hurra!
Jag kom in (med hjälp av maken som fattade bättre än jag hur jag skulle skriva lösenordet....) Det börjar bli sent, om det nu kunde vara nått försvar!
Detta är en mycket mager staty, som varit försvunnen och undanställd i ett förråd i många år (det var ett reportage i Rapport om henne - jag menar om hennes försvinande från sin sockel) Nu lagom till att det blev snö och kallt blev hon utställd igen.
Min mans arbetskamrater tyckte hon såg ut att frysa - så nu har jag sticka henne en halsduk. Detta kan kanske bli en ny trend- ni har hört talas om rondellhundarna? Varför inte statyhalsdukar!?/Åsa

1 kommentar:

  1. Hihi, jag tycker det är en jättebra idé.
    Synd bara att en del stora statyer i Uppsala skulle man behöva stegar för att kunna nå upp och svepa halsduken om...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.